Πέμπτη 5 Μαρτίου 2009

7 Στα γρήγορα!

Στο λιμάνι, μια ανήσυχη επιβάτης:
-Αυτά τα μεγάλα πλοία βυθίζονται συχνά;
Και ο λιμενάρχης:
-Όχι, κυρία μου! Μόνο μια φορά!

Σε μια δεξίωση, ένας νεαρός σε μια κοπέλα:
-Δεσποινίς μου, το ξέρετε ότι είστε πολύ γοητευτική;
-Λυπάμαι, δεν μπορώ να πω το ίδιο και για σας.
-Τότε μπορείτε να κάνετε ο,τι κάνω και εγώ.
-Δηλαδή;
-Πείτε ψέματα!

Είναι δύο φίλοι χοντροί και συζητούν μεταξύ τους. Ρωτάει ο ένας τον άλλο:
Τελικά άρχισες δίαιτα;
Ναι κάνω τρεις, απαντάει ο δεύτερος
Και γιατί τρεις, ξαναρωτάει ο πρώτος;
Γιατί με μία δεν χορταίνω!

Γιος: Βρε μπαμπά, εσύ είσαι μαύρος και η μαμά άσπρη. Εγώ πώς βγήκα κινέζος;
Μπαμπάς: Σώπα παιδί μου, γιατί μετά από κείνο το όργιο, να ευχαριστείς το θεό που δεν γαβγίζεις!

Μετά από ένα καυγά, η γυναίκα λεει στο σύζυγο της.
-Το ξέρεις ότι όταν σε παντρεύτηκα ήμουν τελείως ηλίθια;;!!'
Και ο σύζυγος απαντά,
-Ναι γλυκιά μου, απλώς τότε ήμουν πολύ ερωτευμένος για να το καταλάβω!

- Κύριε Μπάμπη μου, ζητώ το χέρι της κόρης σας.
- Γιατί, δεν κατάλαβα, εσύ δεν έχεις χέρι;
- Έχω, κύριε Μπάμπη, αλλά έχω βαρεθεί πια με το δικό μου χέρι!

Ο άντρας στη γυναίκα του:
- Γυναίκα πρέπει να μάθεις να μαγειρεύεις για να απολύσουμε την υπηρέτρια.
Και εκείνη:
- Και εσύ πρέπει να μάθεις να πηδάς για να απολύσουμε τον κηπουρό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου