ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΜΗ ΝΟΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΙΕΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ. ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΦΑΡΜΑΚΟ.
Παρασκευή 28 Μαΐου 2010
Δευτέρα 24 Μαΐου 2010
Πέμπτη 6 Μαΐου 2010
ΔΝΤ-ΕΛΛΑΔΑ
Εχω πάει και ελέγξει σχεδόν 30 χώρες. Αυτά που βλέπω εδώ δεν τα είδα πουθενά!"
Πολ Τόμσον, Δανός Επικεφαλής Επιθεωρητής ΔΝΤ
Αυτά τα λόγια βγήκαν από το στόμα του δανού Πώλ Τόμσεν ο οποίος είναι και επικεφαλής του κλιμακίου των ελεγκτών ΕΕ, ΕΚΤ και ΔΝΤ που βρίσκονται αυτές τις μέρες στην χώρα μας.
Σύμφωνα με το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, οι απαντήσεις των ελλήνων αξιωματούχων στις ερωτήσεις των ελεγκτών άφηναν τους τελευταίους άφωνους!
Για παράδειγμα:
Πριμ παραγωγικότητας
"Εδώ βλέπουμε ένα κονδύλι για πριμ παραγωγικότητας σε δημοσίους υπαλλήλους. Γιατί το πληρώσατε αφού οι στόχοι της αύξησης της παραγωγικότητας, δεν επετεύχθησαν;", ρώτησαν.
Η απάντηση:
"Ξέρετε, δεν είναι ακριβώς έτσι, διότι η προσπάθεια που κατεβλήθη για την επιτυχία του στόχου ήταν πραγματικά αξιοσημείωτη..."
Πόσοι απασχολούνται στο δημόσιο;
Η απάντηση:
"Τι ακριβώς εννοείτε; Γιατί εχουμε διάφορες κατηγορίες, και διαφορετικές συμβάσεις εργασίας".
Ελεγκτες: "Εμείς απλώς θέλουμε τον αριθμό."
Ελληνες αξιωματούχοι: "Για τον συνολικό αριθμό δεν είαμστε έτοιμοι. Θα μαζέψουμε τα στοιχεία και σε επόμενη συνάντηση θα σας ενημερώσουμε!"
Πόσους διεφθαρμένους υπαλλήλους έχετε πιάσει;
"Ξέρετε αυτά τα πράγματα άπτονται της ανεξάρτητης δικαιοσύνης, οι δε διαδικασίες είναι χρονοβόρες και δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε επακριβώς την εξέλιξη της κάθε υπόθεσης..."
Σ.Σ : Ο Πωλ Τόμσον έχει ελέγξει χώρες όπως η Κολομβία, η Ουκρανία καθώς και αφρικανικές
Την πρώτη μέρα τους έβγαλαν για μεσημεριανό (lunch) ο κ.Υπουργός και ο κ.Υφυπουργός, σε παρακείμενο εστιατόριο και παρήγγειλαν και πλήρωσαν φαγητά αξίας 750ευρώ (!) δηλαδή 150ευρώ το άτομο.
Ζήτησαν (ο Υπουργός) να προστεθούν και 50ευρώ μπουρμπουάρ για τον σερβιτόρο και να σταλεί ο λογαριασμός στο Υπουργείο.
Από την επόμενη μέρα οι 3 ελεγκτές του ΔΝΤ αρνήθηκαν να πάνε για φαί με τον υπουργό και πήγαν μόνοι τους.
40ευρώ και οι τρεις
Πολ Τόμσον, Δανός Επικεφαλής Επιθεωρητής ΔΝΤ
Αυτά τα λόγια βγήκαν από το στόμα του δανού Πώλ Τόμσεν ο οποίος είναι και επικεφαλής του κλιμακίου των ελεγκτών ΕΕ, ΕΚΤ και ΔΝΤ που βρίσκονται αυτές τις μέρες στην χώρα μας.
Σύμφωνα με το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, οι απαντήσεις των ελλήνων αξιωματούχων στις ερωτήσεις των ελεγκτών άφηναν τους τελευταίους άφωνους!
Για παράδειγμα:
Πριμ παραγωγικότητας
"Εδώ βλέπουμε ένα κονδύλι για πριμ παραγωγικότητας σε δημοσίους υπαλλήλους. Γιατί το πληρώσατε αφού οι στόχοι της αύξησης της παραγωγικότητας, δεν επετεύχθησαν;", ρώτησαν.
Η απάντηση:
"Ξέρετε, δεν είναι ακριβώς έτσι, διότι η προσπάθεια που κατεβλήθη για την επιτυχία του στόχου ήταν πραγματικά αξιοσημείωτη..."
Πόσοι απασχολούνται στο δημόσιο;
Η απάντηση:
"Τι ακριβώς εννοείτε; Γιατί εχουμε διάφορες κατηγορίες, και διαφορετικές συμβάσεις εργασίας".
Ελεγκτες: "Εμείς απλώς θέλουμε τον αριθμό."
Ελληνες αξιωματούχοι: "Για τον συνολικό αριθμό δεν είαμστε έτοιμοι. Θα μαζέψουμε τα στοιχεία και σε επόμενη συνάντηση θα σας ενημερώσουμε!"
Πόσους διεφθαρμένους υπαλλήλους έχετε πιάσει;
"Ξέρετε αυτά τα πράγματα άπτονται της ανεξάρτητης δικαιοσύνης, οι δε διαδικασίες είναι χρονοβόρες και δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε επακριβώς την εξέλιξη της κάθε υπόθεσης..."
Σ.Σ : Ο Πωλ Τόμσον έχει ελέγξει χώρες όπως η Κολομβία, η Ουκρανία καθώς και αφρικανικές
Την πρώτη μέρα τους έβγαλαν για μεσημεριανό (lunch) ο κ.Υπουργός και ο κ.Υφυπουργός, σε παρακείμενο εστιατόριο και παρήγγειλαν και πλήρωσαν φαγητά αξίας 750ευρώ (!) δηλαδή 150ευρώ το άτομο.
Ζήτησαν (ο Υπουργός) να προστεθούν και 50ευρώ μπουρμπουάρ για τον σερβιτόρο και να σταλεί ο λογαριασμός στο Υπουργείο.
Από την επόμενη μέρα οι 3 ελεγκτές του ΔΝΤ αρνήθηκαν να πάνε για φαί με τον υπουργό και πήγαν μόνοι τους.
40ευρώ και οι τρεις
ΕΛΛΑΔΑ - ΕΛΒΕΤΙΑ
ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ DORIS LEUTHARD (ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΌ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΛΒΕΤΙΑΣ) Ο ΓΙΩΡΓΟΣ .ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΤΟΥ.
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ
ΑΥΤΗ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ
Η ΚΥΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
ΚΛΠ, ΚΛΠ..
ΗΛΘΕ Η ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΕΛΒΕΤΙΔΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΕΙ
ΑΠΟ ΔΩ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΑΥΤΟΣ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ...
ΤΟΤΕ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΚΡΥΦΟΓΕΛΑΕΙ.
- ΓΙΑΤΙ ΓΕΛΑΣ;; ΤΟΝ ΡΩΤΑΕΙ Η ΕΛΒΕΤΙΔΑ
- ΜΑ ΚΥΡΙΑ ΠΡΟΕΔΡΕ, ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΥΡΓΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΘΑΛΑΣΣΑ....
- ΜΗΝ ΓΕΛΑΣ, ΤΟΥ ΛΕΕΙ Η ΕΛΒΕΤΙΔΑ, ΟΤΑΝ ΕΣΥ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΣΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΓΩ ΔΕΝ ΓΕΛΑΣΑ............
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ
ΑΥΤΗ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ
Η ΚΥΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
ΚΛΠ, ΚΛΠ..
ΗΛΘΕ Η ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΕΛΒΕΤΙΔΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΕΙ
ΑΠΟ ΔΩ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΑΥΤΟΣ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ...
ΤΟΤΕ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΚΡΥΦΟΓΕΛΑΕΙ.
- ΓΙΑΤΙ ΓΕΛΑΣ;; ΤΟΝ ΡΩΤΑΕΙ Η ΕΛΒΕΤΙΔΑ
- ΜΑ ΚΥΡΙΑ ΠΡΟΕΔΡΕ, ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΥΡΓΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΘΑΛΑΣΣΑ....
- ΜΗΝ ΓΕΛΑΣ, ΤΟΥ ΛΕΕΙ Η ΕΛΒΕΤΙΔΑ, ΟΤΑΝ ΕΣΥ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΣΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΓΩ ΔΕΝ ΓΕΛΑΣΑ............
Τετάρτη 28 Απριλίου 2010
Κυριακή 11 Απριλίου 2010
Η ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ
- Ασε ρε φίλε τι έχω πάθει. Όλο ξεχνάω τελευταία. Κάτι δεν πάει καθόλου καλά μαζί μου.
- Α, και εγώ το είχα, αλλά πήγα σε έναν γιατρό και με έκανε περδίκι. Μιλάμε φοβερός γιατρός!
- Αλήθεια; Πώς τον λένε, να πάω και εγώ;
- Πως τον λένε ρε γαμώτο... Πώς τον λένε. Θυμάσαι έναν πόλεμο που είχε γίνει παλιά;
- Ποιόν λες, τον πρώτο παγκόσμιο;
- Όχι, πιό...παλιά.
- Την επανάσταση του 1821;
- Όχι, ακόμα πιο παλιά. Στην αρχαία Ελλάδα...
- Τον Πελοποννησιακό;
- Όχι μωρέ... Έναν που είχε γίνει για μία γυναίκα;
- Α, τον Τρωικό λές!
- Αμ, μπράβο! Πώς την λέγαν την γυναίκα αυτή;
- Ωραία Ελένη.
Γυρνάει και φωνάζει ο παππούς:
- Μπραβο .....Ελένη Ρε θύμησέ μου... Πώς τον λέγανε τον γιατρό που πήγαμε;!
- Α, και εγώ το είχα, αλλά πήγα σε έναν γιατρό και με έκανε περδίκι. Μιλάμε φοβερός γιατρός!
- Αλήθεια; Πώς τον λένε, να πάω και εγώ;
- Πως τον λένε ρε γαμώτο... Πώς τον λένε. Θυμάσαι έναν πόλεμο που είχε γίνει παλιά;
- Ποιόν λες, τον πρώτο παγκόσμιο;
- Όχι, πιό...παλιά.
- Την επανάσταση του 1821;
- Όχι, ακόμα πιο παλιά. Στην αρχαία Ελλάδα...
- Τον Πελοποννησιακό;
- Όχι μωρέ... Έναν που είχε γίνει για μία γυναίκα;
- Α, τον Τρωικό λές!
- Αμ, μπράβο! Πώς την λέγαν την γυναίκα αυτή;
- Ωραία Ελένη.
Γυρνάει και φωνάζει ο παππούς:
- Μπραβο .....Ελένη Ρε θύμησέ μου... Πώς τον λέγανε τον γιατρό που πήγαμε;!
Παρασκευή 9 Απριλίου 2010
Τετάρτη 7 Απριλίου 2010
Σάββατο 27 Μαρτίου 2010
Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010
Η ΑΡΧΑΙΟΣΥΝΧΡΟΝΗ ΕΛΛΑΔΑ
ΑΝ Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΟΠΩΣ Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ…
…για να χτιστεί η Ακρόπολη, θα έπρεπε ο Περικλής να περάσει νομοσχέδιο που να αποχαρακτηρίζει το λόφο από δασική περιοχή.
…έτσι, η Ακρόπολη ίσως και να μην είχε χτιστεί ποτέ για γραφειοκρατικούς λόγους – αλλά και να είχε χτιστεί, θα καθυστερούσε απίστευτα και θα κόστιζε τα διπλάσια απ’όσα όριζε ο προϋπολογισμός.
…ο Σωκράτης θα είχε “λαδώσει” τους φρουρούς του και θα είχε γλιτώσει το θάνατο, πολύ πριν επιχειρήσουν να τον σώσουν οι μαθητές του.
…αλλά, αν τελικά πέθαινε, οι Αθηναίοι θα ξεσηκώνονταν και θα βγαίνανε στους δρόμους, φωνάζοντας “Σωκράτη, ζεις, εσύ μας οδηγείς”.
…ο Μέγας Αλέξανδρος θα κατηγορείτο από τους πολιτικούς του αντιπάλους για τις υπέρογκες δαπάνες του για εξοπλισμούς, ενώ η παιδεία και η υγεία φυτοζωούσαν.
…ο Αριστοφάνης θα έκανε παραστάσεις κάθε βδομάδα και θα έριχνε ανελέητο κράξιμο στους εκάστοτε κυβερνώντες.
…ο Ξέρξης θα εισέβαλε κάθε τόσο στα χωρικά ύδατα της Αθήνας, και οι Αθηναίοι θα απαντούσαν με αυστηρό διάβημα στο Δωδεκάθεο.
…ο Θουκυδίδης, ο Ηρόδοτος και οι άλλοι αρχαίοι ιστορικοί δεν θα ήταν τίποτα παραπάνω από διαπλεκόμενοι, αλήτες, ρουφιάνοι δημοσιογράφοι, που θα περιέγραφαν τα γεγονότα όπως τους βόλευε.
…οι Ολυμπιονίκες δεν θα τύγχαναν και τόσο μεγάλης εκτίμησης, και μάλιστα θα αντιμετωπίζονταν με περιφρόνηση, γιατί λίγο-πολύ όλος ο κόσμος θα ήξερε ότι όλοι τους ήταν ντοπαρισμένοι.
…Μετά τους θεατρικούς διαγωνισμούς στα Παναθήναια, θα ακολουθούσε ξεκατίνιασμα από τους χαμένους, που θα διαμαρτύρονταν για τα διαπλεκόμενα συμφέροντα που έβγαλαν νικητή τον Αισχύλο ή τον Σοφοκλή.
…ο εξοστρακισμός θα ήταν κάτι σαν το Big Brother: Οι δέκα Αθηναίοι με τις περισσότερες ψήφους θα κλείνονταν σε ένα σπίτι και κάθε εβδομάδα ένας από αυτούς θα απελευθερωνόταν. Αυτός που θα έμενε τελευταίος θα εξοριζόταν.
…ο όρκος του Ιπποκράτη θα περιείχε σαφείς αναφορές στα φακελάκια.
…οι κοσμικές Αθηναίες θα τραβούσαν την προσοχή με τις σέξι μίνι
χλαμύδες τους, και τα σανδάλια τους με γόβα στιλέτο.
…αηδιασμένοι από την επεκτατική πολιτική της κυβέρνησής τους, οι νεαροί Αθηναίοι θα γέμιζαν τους τοίχους με το σύνθημα “το Αιγαίον ανήκει εις τους ιχθύες του”.
…η λατρεία των Αθηναίων στο πρόσωπο του Περικλή θα αποτυπωνόταν στο σύνθημα “Εμπρός λαέ, μη σκύβεις το κεφάλι, η μόνη λύση είναι ο Περικλής και πάλι”.
…το Μαντείο των Δελφών θα είχε κλείσει, μετά από ανώνυμη καταγγελία στο Σώμα Δίωξης Ναρκωτικών.
…για να χτιστεί η Ακρόπολη, θα έπρεπε ο Περικλής να περάσει νομοσχέδιο που να αποχαρακτηρίζει το λόφο από δασική περιοχή.
…έτσι, η Ακρόπολη ίσως και να μην είχε χτιστεί ποτέ για γραφειοκρατικούς λόγους – αλλά και να είχε χτιστεί, θα καθυστερούσε απίστευτα και θα κόστιζε τα διπλάσια απ’όσα όριζε ο προϋπολογισμός.
…ο Σωκράτης θα είχε “λαδώσει” τους φρουρούς του και θα είχε γλιτώσει το θάνατο, πολύ πριν επιχειρήσουν να τον σώσουν οι μαθητές του.
…αλλά, αν τελικά πέθαινε, οι Αθηναίοι θα ξεσηκώνονταν και θα βγαίνανε στους δρόμους, φωνάζοντας “Σωκράτη, ζεις, εσύ μας οδηγείς”.
…ο Μέγας Αλέξανδρος θα κατηγορείτο από τους πολιτικούς του αντιπάλους για τις υπέρογκες δαπάνες του για εξοπλισμούς, ενώ η παιδεία και η υγεία φυτοζωούσαν.
…ο Αριστοφάνης θα έκανε παραστάσεις κάθε βδομάδα και θα έριχνε ανελέητο κράξιμο στους εκάστοτε κυβερνώντες.
…ο Ξέρξης θα εισέβαλε κάθε τόσο στα χωρικά ύδατα της Αθήνας, και οι Αθηναίοι θα απαντούσαν με αυστηρό διάβημα στο Δωδεκάθεο.
…ο Θουκυδίδης, ο Ηρόδοτος και οι άλλοι αρχαίοι ιστορικοί δεν θα ήταν τίποτα παραπάνω από διαπλεκόμενοι, αλήτες, ρουφιάνοι δημοσιογράφοι, που θα περιέγραφαν τα γεγονότα όπως τους βόλευε.
…οι Ολυμπιονίκες δεν θα τύγχαναν και τόσο μεγάλης εκτίμησης, και μάλιστα θα αντιμετωπίζονταν με περιφρόνηση, γιατί λίγο-πολύ όλος ο κόσμος θα ήξερε ότι όλοι τους ήταν ντοπαρισμένοι.
…Μετά τους θεατρικούς διαγωνισμούς στα Παναθήναια, θα ακολουθούσε ξεκατίνιασμα από τους χαμένους, που θα διαμαρτύρονταν για τα διαπλεκόμενα συμφέροντα που έβγαλαν νικητή τον Αισχύλο ή τον Σοφοκλή.
…ο εξοστρακισμός θα ήταν κάτι σαν το Big Brother: Οι δέκα Αθηναίοι με τις περισσότερες ψήφους θα κλείνονταν σε ένα σπίτι και κάθε εβδομάδα ένας από αυτούς θα απελευθερωνόταν. Αυτός που θα έμενε τελευταίος θα εξοριζόταν.
…ο όρκος του Ιπποκράτη θα περιείχε σαφείς αναφορές στα φακελάκια.
…οι κοσμικές Αθηναίες θα τραβούσαν την προσοχή με τις σέξι μίνι
χλαμύδες τους, και τα σανδάλια τους με γόβα στιλέτο.
…αηδιασμένοι από την επεκτατική πολιτική της κυβέρνησής τους, οι νεαροί Αθηναίοι θα γέμιζαν τους τοίχους με το σύνθημα “το Αιγαίον ανήκει εις τους ιχθύες του”.
…η λατρεία των Αθηναίων στο πρόσωπο του Περικλή θα αποτυπωνόταν στο σύνθημα “Εμπρός λαέ, μη σκύβεις το κεφάλι, η μόνη λύση είναι ο Περικλής και πάλι”.
…το Μαντείο των Δελφών θα είχε κλείσει, μετά από ανώνυμη καταγγελία στο Σώμα Δίωξης Ναρκωτικών.
Τρίτη 9 Μαρτίου 2010
H TRAPEZA GOLDMAN SUCHS
Ο Billy πήγε στο Τέξας και αγόρασε από ένα αγρότη ένα γάιδαρο έναντι του ποσού των $100.00. Ο αγρότης συμφώνησε να του τον παραδώσει την επόμενη μέρα.
Την επόμενη μέρα ο αγρότης του είπε, 'Συγνώμη αλλά έχω άσχημα νέα, ο γάιδαρος ψόφησε."
Ο Billy απάντησε, "Τότε δώσε μου τα λεφτά μου πίσω.'
Ο αγρότης είπε, 'δεν μπορώ να το κάνω γιατί τα έχω ήδη ξοδέψει.'
Ο Billy είπε, 'Εντάξει, τότε δώσε μου τον νεκρό γάιδαρο.'
Ο αγρότης ρώτησε, 'Τι θα τον κάνεις?'
και ο Billy απάντησε, "θα τον βγάλω σε λοτταρία.'
Ο αγρότης του απάντησε με μια δόση ειρωνείας, 'Αποκλείεται να βγάλεις σε λοταρία τον ψόφιο γάιδαρο.'
και ο Billy απάντησε 'φυσικά και μπορώ, απλά δεν θα πω σε κανένα ότι είναι ψόφιος.'
Ένα μήνα αργότερα ο αγρότης βρέθηκε ξανά με τον Billy και ρώτησε. ' Τι έγινε με τον ψόφιο γάιδαρο?'
Ο Billy είπε, 'Τον έβγαλα σε λοταρία. Πούλησα 500 εισιτήρια προς δύο δολάρια το ένα και έτσι κέρδισα $998.00'
Ο αγρότης ρώτησε, 'Καλά κανένας δεν παραπονέθηκε?' και ο Billy απάντησε, ' Μόνο ο τύπος που τον κέρδισε, και για να μην φωνάζει του έδωσα πίσω τα δύο του δολάρια.'
O Billy τώρα δουλεύει για την Goldman Suchs.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΠΕΤΑΝΕ.
Την επόμενη μέρα ο αγρότης του είπε, 'Συγνώμη αλλά έχω άσχημα νέα, ο γάιδαρος ψόφησε."
Ο Billy απάντησε, "Τότε δώσε μου τα λεφτά μου πίσω.'
Ο αγρότης είπε, 'δεν μπορώ να το κάνω γιατί τα έχω ήδη ξοδέψει.'
Ο Billy είπε, 'Εντάξει, τότε δώσε μου τον νεκρό γάιδαρο.'
Ο αγρότης ρώτησε, 'Τι θα τον κάνεις?'
και ο Billy απάντησε, "θα τον βγάλω σε λοτταρία.'
Ο αγρότης του απάντησε με μια δόση ειρωνείας, 'Αποκλείεται να βγάλεις σε λοταρία τον ψόφιο γάιδαρο.'
και ο Billy απάντησε 'φυσικά και μπορώ, απλά δεν θα πω σε κανένα ότι είναι ψόφιος.'
Ένα μήνα αργότερα ο αγρότης βρέθηκε ξανά με τον Billy και ρώτησε. ' Τι έγινε με τον ψόφιο γάιδαρο?'
Ο Billy είπε, 'Τον έβγαλα σε λοταρία. Πούλησα 500 εισιτήρια προς δύο δολάρια το ένα και έτσι κέρδισα $998.00'
Ο αγρότης ρώτησε, 'Καλά κανένας δεν παραπονέθηκε?' και ο Billy απάντησε, ' Μόνο ο τύπος που τον κέρδισε, και για να μην φωνάζει του έδωσα πίσω τα δύο του δολάρια.'
O Billy τώρα δουλεύει για την Goldman Suchs.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΠΕΤΑΝΕ.
Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΜΟΛΟΓΑ
Κ Ο Ρ Υ Φ Α Ι Ο Ν & Ε Π Ι Κ Α Ι Ρ Ο Ν
Ο Υπουργός ζήτησε στο γραφείο του ένα call girl.
Έρχεται λοιπόν το κορίτσι, με κάθε διακριτικότητα, που απαιτούν τέτοιες περιστάσεις, μπαίνει στο γραφείο του Υπουργού, ενημερώνονται οι αρμόδιοι ότι ο Υπουργός είναι σε Σύσκεψη, αλλά..
Μετά από λίγα λεπτά βγαίνει η κοπέλα έξαλλη στους διαδρόμους του Υπουργείου κραυγάζοντας:
-«Ε, ΟΧΙ ΠΙΑ! ΑΥΤΟ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ!
Μπορεί να είμαστε πόρνες αλλά έχουμε κι εμείς αξιοπρέπεια όπως όλοι οι άνθρωποι!»
Σπεύδουν ανήσυχοι οι Γραμματείς του υπουργικού γραφείου για να αποφύγουν το σκάνδαλο.
-«Σώπα κοπέλα μου, μη φωνάζεις! Τι διαστροφή σου ζήτησε ο ανώμαλος;»
-«Να με πληρώσει -λέει- με Ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου!!!»
Ο Υπουργός ζήτησε στο γραφείο του ένα call girl.
Έρχεται λοιπόν το κορίτσι, με κάθε διακριτικότητα, που απαιτούν τέτοιες περιστάσεις, μπαίνει στο γραφείο του Υπουργού, ενημερώνονται οι αρμόδιοι ότι ο Υπουργός είναι σε Σύσκεψη, αλλά..
Μετά από λίγα λεπτά βγαίνει η κοπέλα έξαλλη στους διαδρόμους του Υπουργείου κραυγάζοντας:
-«Ε, ΟΧΙ ΠΙΑ! ΑΥΤΟ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ!
Μπορεί να είμαστε πόρνες αλλά έχουμε κι εμείς αξιοπρέπεια όπως όλοι οι άνθρωποι!»
Σπεύδουν ανήσυχοι οι Γραμματείς του υπουργικού γραφείου για να αποφύγουν το σκάνδαλο.
-«Σώπα κοπέλα μου, μη φωνάζεις! Τι διαστροφή σου ζήτησε ο ανώμαλος;»
-«Να με πληρώσει -λέει- με Ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου!!!»
Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)














