Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

ΠΕΡΠΑΤΩΝΤΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ "ΚΟΥΦΙΑ" ΓΗ !!

SONY DSC50333627
ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΚΟΣΜΟ… Σήμερα περνούσαν κάτω από το μπαλκόνι μου οι μαύρες λιμουζίνες των ελεγκτών τού λεγόμενου Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, κι εγώ έκλεινα τις κουρτίνες μήπως τυχόν και κάποιος από την ασφάλειά τους, που τσεκάρει την περίμετρο, δει με τα κιάλια του μέσα από το παράθυρό μου και ανακαλύψουν ότι στον τοίχο μου έχω πορτραίτα ρομαντικών συγγραφέων του προηγούμενου αιώνα, ένα σπαθί Σαρακηνού πειρατή, ψυχεδελικές εικόνες από το 2001: Οδύσσεια του Διαστήματος, φωτογραφίες του Lon Chaney (ποιος είναι αυτός;) από το χαμένο London After Midnight, και του Salvator Dali («Ποια είναι η γνώμη σας για τα ναρκωτικά;» τον ρωτούσαν, «Τα ναρκωτικά;;; Εγώ είμαι τα ναρκωτικά!!!» έλεγε), και κάτι κέλτικες άρπες των Βάρδων και κάτι παράξενες μάσκες θεοτήτων από την Πολυνησία, γιατί θα με καταλάβουν ότι δεν ενδιαφέρομαι για τα δελτία ειδήσεων που στήνουν για όλους μας και –φαντάζομαι– θα με συλλάβουν ή θα με φορολογήσουν ακριβότερα.
Προχθές ο θυρωρός μού έφερνε πάλι λογαριασμούς όλων των ειδών (θεωρεί ότι κάνω συλλογή), κι εγώ, καθώς άνοιγα την πόρτα μόνο μια χαραμάδα, πίσω της προσπαθούσα με το πόδι μου να κρατήσω όλα τα ξωτικά και τα γκόμπλινς μέσα στη ντουλάπα του διαδρόμου, γιατί θέλανε να βγούνε και να τον φάνε. Συνέχεια τους εξηγώ ότι μπορούν να τρώνε μόνο τους λογαριασμούς, αλλά δεν καταλαβαίνουν!
Οι τράπεζες με παίρνουν συνέχεια τηλέφωνο, (αυτή τη δουλειά κάνουν οι άνθρωποι, είναι τηλεφωνήτριες, ξοδεύουν τα λεφτά του κοσμάκη στα τηλέφωνα –αλλά θα μου πεις οι τηλεφωνικές εταιρίες πάλι σ’ αυτούς τα δίνουν), κι εγώ δεν το σηκώνω γιατί θα ακούσουν από το ακουστικό τις μουσικές από Theremin και τα χαβανέζικα, τις ντανταϊστικές ηχογραφήσεις και τους παραμορφωμένους δρυοκολάπτες του Luc Ferrari, για να μη μιλήσω και για τη Diamanda Gallas («Ο Εαυτόν Τιμωρούμενος»), κ.ά., που ακούγονται από τα ηχεία του ταλαίπωρου στερεοφωνικού μου.
Παλιά το σήκωνα το τηλέφωνο, αλλά μόλις ακούγανε αυτά τα παράξενα πράγματα από το βάθος, άκουγα τις τηλεφωνήτριες να συνεννοούνται και να λένε πράγματα του στυλ: «Βρήκαμε κι άλλον, είναι περίπτωση Χ-16, φώναξε την προϊσταμένη…» και άλλα τέτοια συνθηματικά, και καταλάβαινα ότι με σημειώνανε ως αναξιόπιστο (οι δημόσιοι υπάλληλοι, απ’ όσο ξέρω, είναι οι πιο αξιόπιστοι), και ως «εκκεντρικό», δηλαδή ως περίπτωση που δεν μπορούν να χειριστούν τα κεντρικά τους, και με βάζανε στη λίστα για περαιτέρω συνεχείς ενοχλήσεις όλων των ειδών από μισθοφόρους, (η νέα τους εφεύρεση είναι τα μη-επανδρωμένα τηλεκατευθυνόμενα σκάφη που έρχονται έξω από το παράθυρό σου και φωνάζουν ηχογραφημένα μηνύματα με τηλεβόα:
«Το μήνυμα αυτό απευθύνεται….κλπ…κλπ…» Γι’ αυτό ας παίρνουν όσα τηλέφωνα θέλουν, εγώ δεν το σηκώνω, (αλλά δεν το ακούω κιόλας κάτω από τους παραμορφωμένους δρυοκολάπτες).
Ο φίλος μου ο Μάρκος (μέγας συνωμοσιολόγος) με συμβούλεψε τα απογεύματα να ανοίγω την τηλεόραση με τον ήχο στο τέρμα, για να ακούνε οι γείτονες τις ειδήσεις και να νομίζουνε ότι είμαι νορμάλ. (O Μάρκος όντως έχει δίκιο, το κόλπο δουλεύει, με βλέπουν στον δρόμο και με χαιρετούν σαν να μην είμαι αόρατος Εξωγήινοςεξωγήινος).
Κι έτσι αποφεύγω να με καρφώσουνε στην κυβέρνηση ότι δεν της δίνω σημασία.
(Ο Μάρκος λέει ότι αυτά τα πράγματα κυκλοφορούν από στόμα σε στόμα, κι έτσι φτάνουν από τη γειτονιά μέχρι τις αρμόδιες υπηρεσίες).
Εδώ και λίγο καιρό που το κάνω αυτό τα απογεύματα, είμαι βέβαιος ότι ο τύπος που λέει τις ειδήσεις στην τηλεόραση έχει τρόπο και βλέπει μέσα στο σπίτι. Μιλάμε για αμφίδρομη παρακολούθηση, τον βλέπεις εσύ στην τηλεόραση αλλά σε βλέπει κι αυτός από την τηλεόραση.
Προχθές καθόμασταν με τον Μάρκο και πειραματιζόμασταν την ώρα που ο τύπος λέει τις ειδήσεις: ανοίγαμε ένα βιβλίο και μάς κοιτούσε αυστηρά. Κλείναμε το βιβλίο και χαμογελούσε. Ανοίγαμε το βιβλίο και ξερόβηχε. Κλείναμε το βιβλίο και κουνούσε επιδοκιμαστικά το κεφάλι του ευχαριστημένος. Πηγαίναμε να γελάσουμε με την κατάσταση, κι εκείνος αμέσως άρχιζε να μάς δείχνει κηδείες και γυναίκες που κλαίνε και νοσοκομεία κλπ κλπ. Πήγαινα να πατήσω το κουμπί να κλείσω την τηλεόραση και ο τηλεπαρουσιαστής έβγαζε άλλους τέσσερις τύπους σε παράθυρα που με κοιτούσαν και φώναζαν όλοι μαζί!
Ο Μάρκος μού είπε καλύτερα να μη μιλάμε γιατί ήταν σίγουρος ότι μάς άκουγαν κιόλας, και μου έφερε ένα σημειωματάριο, στο οποίο γράφουμε ό,τι έχουμε να πούμε και σχίζουμε σελίδες και τις δίνουμε ο ένας στον άλλον, κι ο Μάρκος μού είπε να διπλώνουμε τα χαρτιά όταν τα δίνουμε, για να μη διαβάζουν τι γράφουμε οι άνθρωποι από την τηλεόραση, και, πραγματικά, όταν πήγαινα να του δώσω το χαρτί με αυτό που ήθελα να του πω, ο τηλεπαρουσιαστής ήταν σαν να έσκυβε από την οθόνη για να δει τι έγραφα!
Ευτυχώς που έχω και μερικούς φίλους που ξέρουν από αυτά τα πράγματα και καταλαβαινόμαστε…
Καθώς η χώρα ολόκληρη είναι βυθισμένη στη μιζέρια, στα βογκητά και στη γκρίνια, στη μαυρίλα και στην απελπισία, υπακούοντας τις υπνωτιστικές εντολές που εκπέμπονται από τηλεοράσεις, ραδιόφωνα κι εφημερίδες, εγώ έχω μία καταπακτή κάτω από το κρεβάτι μου, στο πάτωμα, όπου κανείς δεν βλέπει, κανείς δεν πηγαίνει, κανείς δεν ξέρει. Ανοίγω την καταπακτή και βγαίνει φως από εκεί κάτω, είναι το φως που υπάρχει μέσα σε κάθε άνθρωπο, το φως του κόσμου, το φως που κινδυνεύει να σβήσει, αλλά ευτυχώς που μερικοί από εμάς το φυγαδεύουμε και το προστατεύουμε, και ίσως θα συνεχίσει έτσι να υπάρχει (γι’ αυτούς που δεν θα καταλήξουν να το απεχθάνονται, ή που δεν θα το προδώσουν για να μην τους μειώσουν τη σύνταξη για να πεθάνουν ευτυχισμένοι συνταξιούχοι).
Για εμάς υπάρχει ακόμη η ποίηση, η καλή μουσική, η εξερεύνηση του Αγνώστου, η μεταφυσική φιλοσοφία, η Περιπέτεια, η λογοτεχνία, η ζωγραφική, το Σύμπαν, η φιλία, ο έρωτας, η εντομολογία, τα φεγγάρια του Δία, η φαντασία, τα παιχνίδια, η δικαιοσύνη κι η καλοσύνη, οι παράξενες αναζητήσεις, τα πειράματα, οι εναλλακτικές οπτικές των πραγμάτων.
Οι εναλλακτικές οπτικές των πραγμάτων;; Τί απέγιναν αυτές;; Ο Γελαστούλης δεν γνωρίζει
Τι συνέβη και ξαφνικά όλοι σκέφτονται τα ίδια;; Γιατί λειτουργούν όλοι με τον ίδιο τρόπο; Τι απέγιναν οι εναλλακτικές λειτουργίες; Η εναλλακτική σκέψη! Η εναλλακτική φιλοσοφία, η εναλλακτική προσέγγιση της πραγματικότητας! Τι απέγινε η Αντι-Κουλτούρα (The Counter-Culture) μας? Πώς εισέβαλλε έτσι σε όλα τα μυαλά η τεχνητή οικονομική κρίση, η κρίση των ιδεών, η κρίση των κρίσεων, και το τάδε και το δείνα πρόβλημα του κράτους;
Σήμερα που έβγαινα από το σπίτι κρατούσα κάτι παράξενα περιοδικά (τεύχη του Strange), και μάλλον τράβηξα την προσοχή επειδή δεν ήμουν σκυθρωπός Ο Γελαστούλης είναι άρρωστοςΟ Γελαστούλης είναι λυπημένοςκαι βιαστικός, που-και-που κοιτούσα τον ουρανό Γελαστούληςκαι όχι συνέχεια το πεζοδρόμιο, και δεν σταμάτησα να κοιτάξω τα πρωτοσέλιδα των κρεμασμένων εφημερίδων όταν έπρεπε.
Δύο μαυροντυμένοι τύποι άρχισαν να με ακολουθούν. Ήταν άνθρωποι της Υ.Δ.Ο. (Υπηρεσία Διώξεως Ονειροπόλων). Σε μια γωνία με σταμάτησαν άγρια και άρχισαν τις ερωτήσεις:
«Σας αρέσει ο Ρεμπώ;» είπε ο ένας. «Ε, χμ, ναι, ίσως, μερικές φορές», είπα, ήξερα ότι έπρεπε να απαντήσω «ποιος είναι αυτός;» αλλά δεν ήθελα και να αρνηθώ και τον Ρεμπώ εδώ που καταντήσαμε.
«Πώς σάς φαίνεται το ότι παράτησε την ποίηση κι έφυγε και πήγε κι έγινε λαθρέμπορος όπλων στην Αβησσυνία, μακριά από τον κόσμο όπως τον ήξερε;…» ρώτησε ο άλλος.
«Ε, δεν ξέρω, μού φαίνεται λίγο ενδιαφέρον, αλλά, ε, δεν είναι και τόσο μακριά η Αβησσυνία, και….»
«Πείτε μας, τότε, είναι αρκετά μακριά η Κούφια Γη;;;…» Ωπ, αυτοί με αναγνώρισαν!!!
Κλώτσησα τον έναν, έσπρωξα τον άλλον, κι άρχισα να τρέχω.
«Σταμάτα! Νομίζεις δεν θα φτάσει το Δ.Ν.Τ. στην Κούφια Γη;; Παραδόσου!» φώναζαν, και όλοι οι άνθρωποι έβγαιναν έντρομοι στα μπαλκόνια και με έδειχναν με το δάχτυλο τους τσιρίζοντας, όπως στο φινάλε από το παλιό Invasion of the Body Snatchers.
Πίσω από την επόμενη γωνία, με μια δρασκελιά, άνοιξα ένα καπάκι του δρόμου και βρέθηκα κάτω στον υπόνομο.
Γλύτωσα!Ο Γελαστούλης κλείνει το μάτιΟ Γελαστούλης κοροϊδεύει
Εκεί, αμέσως με υποδέχτηκαν αντιστασιακά τα μέλη της «Αδελφότητας των Υπονόμων»…
Λοιπόν, φυγαδεύσαμε και τον Μάρκο και τους άλλους φίλους, και, εκεί κάτω στους υπονόμους, μαζί με όλο το Underground, συνωμοτούμε για την ανατροπή του κατεστημένου της επιφανείας.
Θα τα καταφέρουμε, μάλλον, αλλά, έτσι όπως έχουν αρχίσει όλοι σιγά-σιγά να συνωμοσιολογούν, αναρωτιέμαι αν θα μείνει στο τέλος επιφάνεια και δεν έρθουν όλοι εδώ κάτω, κι εμείς δεν θα έχουμε πού να πάμε…
ΠΗΓΗ

Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

ΓΕΛΑΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ . . .ΚΛΑΨΟΥΜΕ !!!!



Ο Σωτήρης παίρνει τηλέφωνο τον φίλο του το Γιάννη στην Θεσσαλονίκη και του λέει:
ΣΩΤΗΡΗΣ: φίλε Γιάννη έρχομαι εκτάκτως στην Θεσσαλονίκη για δουλειά, θα φτάσω αργά το βράδυ, μπορείς να με φιλοξενήσεις για μία βραδιά;
ΓΙΑΝΝΗΣ: Καλά ρε Σώτο και το συζητάς;
Φτάνοντας ο Σωτήρης κατά της 1:30 το βράδυ στο σπίτι του Γιάννη .
ΓΙΑΝΝΗΣ: Φιλε Σώτο θες να κοιμηθείς με το μωρό στο δωμάτιο; ή στο σαλόνι να σου στρώσω κάτω;
ΣΩΤΗΡΗΣ: Ασε μην ανησυχήσω το μωρό θα κοιμηθώ στο σαλόνι.

Το πρωί ο Σωτήρης σηκώθηκε πιο νωρίς από τους άλλους και πήγε στην κουζίνα να φτιάξει ένα καφέ και τι να δει !!! Μια ψηλή ξανθιά 2μετρη με το στήθος έξω και φορώντας μόνο ένα string!!!!
Τα ψιλοχάνει για λίγο και ρωτάει γεμάτος απορία!!!!
- Συγγνώμη εσύ ποια είσαι;
ΞΑΝΘΙΑ: Εγώ είμαι το μωρό, εσύ ποιος είσαι;

ΣΩΤΗΡΗΣ: Εγώ είμαι ο μαλάκας που ήρθε χθες το βράδυ....







Κάθονται δυό τύποι στο καφενείο κι ο ένας λύνει σταυρόλεξο.
- Ρε συ πες μου, γυναικείο όργανο ηδονής με πέντε γράμματα.
- Οριζόντια ή κάθετα;
- Οριζόντια.
- Στόμα.

 
Γιος: Βρε μπαμπά, εσύ είσαι μαύρος και η μαμά άσπρη. Εγώ πώς βγήκα κινέζος;
Μπαμπάς: Σώπα παιδί μου, γιατί μετά από κείνο το όργιο, να ευχαριστείς το θεό που δεν γαβγίζεις!


 
Ο σύζυγος: Ρε γυναίκα, τώρα που πεθαίνω πες μου την αλήθεια, ήμουν ο μοναδικός άντρας στην ζωή σου; Έλα πες μου την αλήθεια να μην πάω μ' αυτή την απορία στον άλλο κόσμο;
Η σύζυγος: Ναι, κι αν δεν πεθάνεις;!

 

Μετά από ένα καυγά, η γυναίκα λεει στο σύζυγο της.
-Το ξέρεις ότι όταν σε παντρεύτηκα ήμουν τελείως ηλίθια;;!!'
Και ο σύζυγος απαντά,
-Ναι γλυκιά μου, απλώς τότε ήμουν πολύ ερωτευμένος για να το καταλάβω! 


 
- Πιστεύεις ότι στ' αλήθεια ήταν τυφλός ο ζητιάνος που ελεήσαμε; ρωτάει η σύζυγος.
- Θεόστραβος! Δεν άκουσες που είπε: 'Ευχαριστώ, ωραία μου κυρία';

 
- Κύριε Μπάμπη μου, ζητώ το χέρι της κόρης σας.
- Γιατί, δεν κατάλαβα, εσύ δεν έχεις χέρι;
- Έχω, κύριε Μπάμπη, αλλά έχω βαρεθεί πια με το δικό μου χέρι! 

 


Γυναίκα: Αγάπη μου; Κοιμάσαι με άλλες γυναίκες;
Ανδρας: Όχι αγάπη μου, μόνο μαζί σου. Με τις άλλες μένω ξύπνιος όλο το βράδυ! 

 
Ένα παιδάκι ρωτάει τη μητέρα του:
- Τι ωραίο φόρεμα! Ο μπαμπάς σου το χάρισε;
- Όχι βέβαια! αν περίμενα από αυτόν τον τσιφούτη ούτε εσένα δεν θα είχα!
 


Μια κοπέλα αναρωτιέται συζητώντας με τη φίλη της...
- Άραγε να με αγαπάει στ?αλήθεια ο Γιώργος;
Εκείνη σκέφτεται για λίγο και μετά της απαντάει:
- Ο Γιώργος τις αγαπάει όλες. Γιατί λοιπόν να κάνει εξαίρεση σ?εσένα καλή μου;

 
-Ποιά η διαφορά ανάμεσα σε ανύπαντρο άντρα και σε ανύπαντρη γυναίκα 35 χρονών;
-Η γυναίκα θέλει να κάνει μωρά και ο άντρας θέλει να βγαίνει με μωρά!

 

Το δίλημμα ενός παντρεμένου:
Να βγω έξω για να βλέπω αυτό που δεν μπορώ να πηδήξω ή να μείνω μέσα για να πηδήξω αυτό που δεν μπορώ να βλέπω; 




- Γιατί οι ανύπαντροι είναι πιο αδύνατοι από τους παντρεμένους;
- Γιατί οι ανύπαντροι μόλις γυρίσουν σπίτι βλέπουν τι έχει στο ψυγείο (τίποτα) και πέφτουν στο κρεβάτι, ενώ οι παντρεμένοι βλέπουν τι έχει στο κρεβάτι και αμέσως πέφτουν με τα μούτρα στο ψυγείο!!!!

Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Ο Παπανδρέου ξεκινά περιοδεία στην Ελληνική επαρχία

Ο Παπανδρέου ξεκινά περιοδεία στην Ελληνική επαρχία και σε κάποιο χωριό, το αυτοκίνητό του σκοτώνει μια κότα.
- Μην στεναχωριέσαι, λέει στον οδηγό του. Θα πάω εγώ να καθαρίσω με τον ιδιοκτήτη της και σε λίγο επιστρέφω...

Μετά από 10λεπτά βγαίνει καταματωμένος, με σκισμένα ρούχα από το αγροτόσπιτο, μπαίνει στο αυτοκίνητο και σχολιάζει εκνευρισμένος:

-Μα τι χωριάτες που είναι αυτοί! Τόση φασαρία για μια κότα και δεν σηκώνανε και κουβέντα! Με σμπαραλιάσανε στο ξύλο οι αγροίκοι. Πάμε να φύγουμε από δω.

Σε κάποια άλλη πόλη, το αυτοκίνητο πατάει ένα γουρούνι και το σκοτώνει.
... Ο Παπανδρέου τρομοκρατημένος λέει στον οδηγό του. Να πας εσύ τώρα, να τους πληρώσεις όσα θέλουν και να φύγουμε γρήγορα.

Πράγματι ο οδηγός πηγαίνει, περνά 1 ώρα, περνάνε 2 ώρες και κάποια στιγμή βγαίνει ο οδηγός, αγκαλιά με τους κατοίκους, σιγοτραγουδώντας, γεμάτος δώρα και μέσα στην καλή χαρά.

- Τι έγινε; ρωτάει ο Παπανδρέου. Πως το κατάφερες αυτό και δεν θύμωσαν;

- Δεν ξέρω πρόεδρε. Εγώ μπήκα στο σπίτι και τους είπα με σοβαρό ύφος:

"Καλημέρα σας! Είμαι ο οδηγός του πρωθυπουργού Παπανδρέου.
Το ΓΟΥΡΟΥΝΙ είναι νεκρό!...

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Η Πρωτοβουλία Αποστράτων Αξιωματικώνγια Ίδρυση Πολιτικού Φορέα




Σας καλεί την 21 Νοεμβρίου, ημέρα Δευτέρα και ώρα 18:30 μ.μ στο Ξενοδοχείο OSCAR στην Αθήνα, στη στάση ΜΕΤΡΟ «Σταθμός Λαρίσης», αίθουσα ΔΙΟΝΥΣΟΣ.
Σκοπός της εκδηλώσεως είναι η παρουσίαση προς τον Ελληνικό Λαό του νέου πολιτικού κόμματος.
Το νέο κόμμα ιδρύεται υπό τις παρούσες δύσκολες, για την Πατρίδα μας, συνθήκες οι οποίες χαρακτηρίζουν το τέλος της μεταπολιτευτικής περιόδου. Η νέα όμως αυτή πολιτική δύναμη που δημιουργείται και εμφανίζεται στον πολιτικό βίο της Χώρας μας, με την ενθουσιώδη υποστήριξη των φίλων μας από όλη την Ελλάδα, θα αποτελέσει την ελπίδα για την ανόρθωση του εθνικού φρονήματος και της αυτοπεποίθησης του Λαού.

Σας καλούμε να συμμετάσχετε και να μοιραστείτε μαζί μας τον κοινό αγώνα.
http://apostratoi.blogspot.com/

Τί σκέφτονται οι γυναίκες την ώρα του σεξ

Τί σκέφτονται οι γυναίκες την ώρα του σεξ


Εντάξει, την κατάφερες να πάει μαζί σου, μην είσαι τόσο σίγουρος όμως ότι είναι "απόλυτα" μαζί σου.



Μπορεί να σκέφτεται γιατί δεν πήγε καλύτερα για ψώνια με τις φίλες της, ή ακόμα γιατί προτίμησε εσένα και όχι τον Μιχάλη που την παρακαλάει τόσο καιρό.

Μαθέ τί σκέψεις περνάνε από το μυαλό της την ώρα που εσύ "κοκορεύεσαι" ότι την κάνεις δικιά σου...

Περίπτωση 1: "Μήπως πρέπει να γίνω πιο τσούλα για να τον κερδίσω; Ή πιο σεμνούλα μήπως τον τρομάξω;"

Πολλές γυναίκες σκέφτονται μήπως δεν το απολαμβάνεις αρκετά, γι' αυτό αφέσου ελεύθερος. Δείξε της ότι σ' αρέσει, μιλά της, πες της ποσό σε φτιάχνει. Να ξέρεις οι γυναίκες, πρώτα προσέχουν τους ήχους που κάνεις, και μετά τους μορφασμούς που παίρνεις. Το μέγεθός σου δεν παίζει ρολό σε εκείνη τη φάση. Είναι στο κρεβάτι μαζί σου- αναστενάζει- άρα μάλλον είναι ικανοποιημένη από τα προσόντα σου.

Περίπτωση 2:" Και το είπα ρε γαμώτο, να ξαναξυριστώ πριν φύγω από το σπίτι!"

Οι γυναίκες έχουν εμμονή με τις τρίχες. Ξυρίζονται τώρα, και σε μια ώρα ψηλαφίζουν τα πόδια τους. Αν τους "κάτσει" δε, να κάνουν και σεξ, έχουν την αίσθηση πως θα νομίζεις ότι χαϊδεύεις γκαζόν και όχι αυτές. Ακόμα κι αν τσιμπάει λίγο, μην της το πεις σε καμία περίπτωση, μπορεί να βάλει τα κλάματα. Πίστεψε με, έχει δοκιμάσει τα πάντα. Μην την πληγώνεις έτσι. Σκέψου κι εμάς, είμαστε τουλάχιστον "τερατολαγνούσες" που πηγαίνουμε μαζί σας, όταν είστε τουλάχιστον αρκούδες σε σύγκριση με μας.

Περίπτωση 3: "Όταν το κάνουμε στο πάτωμα, σκέφτομαι ότι έχω γεμίσει μικρόβια!"

Οπουδήποτε άλλου, εκτός από το κρεβάτι της, είναι γι' αυτήν εστία μόλυνσης! Οπότε, και το τραπέζι να προτιμήσεις, πάλι τις ίδιες σκέψεις θα κάνει. Δεν το γλιτώνεις.

Περίπτωση 4: " "Αυτό" το έκανε καλύτερα ο Κώστας, αλλά "εκείνο" το κάνεις πιο ωραία εσύ"

Δεν αποφεύγεις τη σύγκριση. Έστω και για μερικά δευτερόλεπτα θα περάσουν από το μυαλό της εικόνες που δεν θα πρωταγωνιστείς εσύ. Μην σε αγχώνει αυτό. Πολλοί άνδρες από το άγχος αυτής της σκέψης, προκειμένου να χαραχτούν στη μνήμη της κοπέλας, γίνονται άγριοι, ή ατσούμπαλοι. Αυτό είναι πολύ χειρότερο. Να είσαι ο εαυτός σου.

Περίπτωση 5 : "Γαμώτο! Ξέχασα να απλώσω το πλυντήριο!"

Νομίζεις, δεν σκεφτόμαστε άσχετα πράγματα εκείνη την ώρα; Μα φυσικά και σκεφτόμαστε! Είμαστε γυναίκες, έχουμε σίγουρα 7 κολλητές, έχουμε να μαγειρέψουμε, να σιδερώσουμε, να πάμε σούπερ μάρκετ, να σκεφτούμε τι θα ψωνίσουμε στις εκπτώσεις, να δούμε "φιλαράκια", νομίζεις ότι εκείνα τα λεπτά που "χαλαρώνουμε" μαζί σου δεν θα βάλουμε τις δουλείες μας σε τάξη; Λυπάμαι, δεν μπορείς να κάνεις κάτι γι' αυτό.

Περίπτωση 6: " Όλοι τα ίδια λέτε"

Δυστυχώς, θα περάσει και αυτή η σκέψη από το μυαλό της. Η αλήθεια είναι, πως πάνω στην κάψα σας, πολλά λέτε, προτιμάμε να μην πιστεύουμε τίποτα. Γι' αυτό κόψε τις "μπίπ" γιατί θα σε κοροϊδέψουμε σίγουρα με τις φίλες μας.

Περίπτωση 7: "Σίγουρα θα τελειώσει πριν αρχίσει"

Ε, μα ναι. Αφού το μυαλό σας είναι στη διείσδυση, και εκεί που πάμε να το απολαύσουμε, η φωνή σας μας διακόπτει: "Τέλειωσα". Αυτό το λέτε σεξ; Γιατί έμενα πιο πολύ για "χέσιμο" μου ακούγεται.

Περίπτωση 8: "Ελπίζω να έχει σκεφτεί τα βασικά"

Για να μην αναφερθώ πάλι, περί "κλαδέματος" που είναι χρέος σας, ας σχολιάσω με κάτι πιο ξεκάθαρο και καθημερινό. Ένα μπουκαλάκι, που είναι στρογγυλό πάνω-πάνω, ή ψεκάζει όπως η λακ,το γνωρίζετε; Ονομάζεται αποσμητικό. Χαίρομαι που συστηθήκατε. Επειδή έκανες μπάνιο, δεν σημαίνει πως εξαφάνισες και τις μυρωδιές. Το αποσμητικό σε διαφυλάσσει για να μην "αρπάξεις". Στο υπογράφω, έχεις αρπάξει σίγουρα, κι αν όχι ακόμα, σε 10 λεπτά που θα αρχίσεις να ιδρώνεις θα ασφυκτιώ σίγουρα!

Περίπτωση 9 :" Α, και εσύ μου έχεις εμπιστοσύνη, ε; Όλοι εμπιστοσύνη μου έχετε, ένα πράγμα!"

Ηλίθιε, δεν σου έμαθε η μαμά σου το "προφυλακτικό"; Στο έμαθε, αλλά δεν το απολαμβάνεις, ε; Να κολλήσεις AIDS με τρόπο απολαυστικό, δεν έχεις πρόβλημα, ε; Αλλά ας το πούμε αλλιώς, επειδή μας λες πως μας εμπιστεύεσαι, σε εκτιμάμε περισσότερο νομίζεις; Απλά είμαστε σίγουρες, σε πόσες άλλες ακόμα το έχεις πει. Και στην περίπτωση που στο επιτρέψαμε, εσύ πως ξέρεις τί κάναμε χθες και προχθές το βράδυ; Α, μάλιστα, δεν μας έχεις ικανές. Δεν έχεις ιδέα τότε. Μπορεί να μην σε νοιάζει η δική σου υγιεινή, σκέψου τουλάχιστον εμάς. Ό,τι μας μεταδόσεις το κουβαλάμε μαζί μας για πάντα, και έχουμε γυναικολογικά πρόβλημα εφ' όρου ζωής. Το να μας προστατεύεις δεν λέγεται "ξενέρωτο προφυλακτικό", αλλά ευσυνειδησία.

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Θρακιώτικο κρασί και μέλι αψηφούν την κρίση

Η οικονομική κρίση φουντώνει, αλλά στη Θράκη υπάρχουν επιχειρήσεις που παραμένουν όρθιες. Δεν χρωστάνε, δεν επιδοτήθηκαν ποτέ, δεν υποστηρίχθηκαν και επί πλέον δίνουν θέσεις εργασίας.

Ένα παράδειγμα η «Οινοποιεία Κίκονες» και ο «Μελισσοκομικός Συνεταιρισμός Ν. Ροδόπης», που .......

συνεχίζουν το έργο τους και όχι μόνο καλύπτουν μεγάλο μέρος της εγχώριας αγοράς, όχι μόνο εξάγουν και αναπτύσσουν τον διάλογο με επιχειρηματίες του εξωτερικού, αλλά και εκθέτουν τα προϊόντα τους στο εξωτερικό.

«Οι Κίκονες», στις 28 Οκτωβρίου, παρουσίασαν τα ποιοτικά τους κρασιά στο ξενοδοχείο Χίλτον της Ζυρίχης, ενώ «ο Μελισσοκομικός Συνεταιρισμός Ν. Ροδόπης», αποδεχόμενος την πρόσκληση του Ελληνοϊταλικού Επιμελητηρίου, συμμετέχει σε αποστολή επιχειρηματιών και θα εκθέσει το γνωστό σε όλους «μέλι της Ροδόπης» 2-4 Νοεμβρίου στο Μιλάνο.

Παραδοσιακά

Και οι δύο επιχειρήσεις έχουν κάτι κοινό: παράγουν τα προϊόντα τους με τον παραδοσιακό τρόπο, παραμερίζοντας κάθε μηχανική παρέμβαση και χρησιμοποιώντας τον ανθρώπινο παράγοντα. Η επιχειρηματίας, γεωπόνος και οινολόγος Μελίνα Τάσσου, σχολιάζοντας την παρουσίαση των κρασιών της στη Ζυρίχη, δηλώνει ικανοποίηση, σημειώνοντας ότι «είναι σημαντική η ανάδειξη της Θράκης ως αμπελουργικής ζώνης».

25.000 φιάλες

Υπενθυμίζει ότι η αμπελουργία της παράγει περίπου 25.000 μπουκάλια από τα 77 στρέμματα αμπελιών και καταγράφει τη φιλοσοφία της, που είναι «η μη παραγωγή τεχνολογικών κρασιών» και «η παραγωγή με παραδοσιακό τρόπο, αντικαθιστώντας τις μηχανές με τα ανθρώπινα χέρια».

Σημειώνει ότι «αρκείται στην παραγωγή της παραπάνω ποσότητας για να μην αλλάξει ο τρόπος οινοποίησης» και υποστηρίζει ότι αν και η οικονομική κρίση επηρέασε την αγορά, εν τούτοις συνεχίζουν οι «Κίκονες» με νέους τρόπους να στοχεύουν με αμεσότητα στο καταναλωτικό κοινό. Αποτέλεσμα δε αυτής της πολιτικής είναι η αύξηση των πωλήσεων στο εσωτερικό και ταυτόχρονα οι εξαγωγές στο Βέλγιο, στην Κύπρο, στη Γερμανία, στην Πολωνία και κυρίως στις ΗΠΑ.

Συνομιλίες με σκοπό τις εξαγωγές μελιού ξεκίνησε ο Μελισσοκομικός Συνεταιρισμός Ν. Ροδόπης με επιχειρηματίες από τη Ρωσία, την Ουγγαρία, τη Γερμανία, τη Δανία, τη Σαουδική Αραβία και το Κατάρ. Μέσα στα τρία χρόνια ίδρυσης του ο συνεταιρισμός παράγει περίπου 200 τόνους με τις 20.000 κυψέλες και διαθέτει 120 μέλη. Ένα μέλι, όπως δήλωσε ο πρόεδρος του Συνεταιρισμού Δημήτρης Ζάχος, «πολύ καλό, με ποικίλη ανθοφορία, από τα σημαντικά δάση στην οροσειρά της Ροδόπης, με σημαντική γεύση και με πλούσια συλλογή αρωμάτων».

Τα ξένα μέλια, ελληνικά

Ο κ. Ζάχος, εξηγώντας την ιδιαιτερότητα του μελιού της Ροδόπης, είπε ότι αυτή έγκειται στα πολλά βότανα της περιοχής, σε ένα είδος θυμαριού που χρησιμεύει στο ανθόμελο και στην επεξεργασία του, όπου παράγεται αγνό μέλι το οποίο μαζεύεται από τη μέλισσα στη φύση και στη συνέχεια συγκεντρώνεται, φιλτράρεται στο μελισσοκομικό φίλτρο, χωρίς θέρμανση και παρεμβάσεις.

Επισημαίνει ακόμα την ανυπαρξία της κρατικής παρουσίας και πολιτικής, που φτάνει στο σημείο η μελισσοκομία «να μην υπάρχει στην πολιτική του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων». Καταγγέλλει όμως και την πολιτική της Ε.Ε. η οποία «βαπτίζει ευρωπαϊκά τα μέλια της Κίνας και Αργεντινής» και σημειώνει ότι η Ελλάδα δεν μπορεί να υποχρεώσει κανέναν εισαγωγέα να αναγράφει επάνω στο βάζο το τι περιλαμβάνει το μέλι, ώστε να μη βαπτίζονται «τα ξένα μέλια ελληνικά, αν και δεν περιλαμβάνουν σταγόνα μελιού».

Στη μελισσοκομία, υπογραμμίζει, δεν υπάρχει επιδότηση και οι μελισσοκόμοι από μόνοι τους στηρίζουν το επάγγελμά τους και αναζητούν την εγχώρια αλλά και εξωτερική αγορά και με ίδιους πόρους δημιουργούν εκπαιδευτικά σεμινάρια για τα μέλη τους και συνεχώς ενημερώνουν τον κόσμο για τα θετικά που φέρει το μέλι στον ανθρώπινο οργανισμό.

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Το πρόγραμμα του καρνάβαλου των εκλογών στις 19 Φεβρουαρίου

Στις 19 Φεβρουαρίου που ανακοινώθηκε ως ημερομηνία εκλογών, είναι Κυριακή των Απόκρεω. Για πρώτη φορά θα ανοίξει φέτος, αντί το Τριώδιο, το Δυόδυο, από τους δύο Σαμαρά - Καραμανλή , που απειλούν να μας καρναβαλίσουν


Το πρόγραμμα του καρνάβαλου των εκλογών στις 19 Φεβρουαρίου έχει ως εξής:



07.00 Άνοιγμα κάλπες


08.15 Αλεύρωμα Παπαδήμου



09.30 Παρέλαση δικασττικών αντιπροσώπων



11.40 Παρέλαση άρματος Ρομπέν των Χοντρών με Πάγκαλο- Βενιζέλο



13.50 Διακοπή ψηφοφορίας για φαγητό.





14.00 Παρέλαση άρματος οι Ρομπέν των Δραχμών, Μέρκελ - Σαρκοζί



15.15 Σοκολατοπόλεμος που τρώει όλες τις σοκολάτες η Ελσα Παπαδημητρίου



16.30 Το πρώτο έξιτ πολ του Καρνάβαλου



19.00 Kάψιμο αρμάτων Παπανδρέου- Σαμαρά



19.15 Καταμέτρηση ψήφων καρνάβαλου



20 ।40 Πέταγμα λαγάνας στους πολιτικούς

ΠΗΓΗ

Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

CIA: Διαδίκτυο- Απόλυτο Όπλο Παρακολούθησης



Από ένα ανώνυμο βιομηχανικό πάρκο στη Βιρτζίνια, η CIA παρακολουθεί όλες τις πληροφορίες που δημοσιεύονται στα κοινωνικά δίκτυα σε όλον τον κόσμο, και μέχρι πέντε εκατομμύρια ‘tweets’ανά ημέρα, όπως δημοσίευσαν σήμερα τα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης.

Στο «Κέντρο Ανοικτού Κώδικα», εργάζονται υπάλληλοι-αναλυτές της CIA που τους αποκαλούν ως «Ρουφιάνους Βιβλιοθηκονόμους», αφού συλλέγουν και παρακολουθούν πληροφορίες που δημοσιεύονται στο «Facebook» και άλλους δικτυακούς τόπους κοινωνικών δικτύων, εφημερίδες, τηλεοπτικά προγράμματα, internet Chat, τοπικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς, που βρίσκονται έξω από τις Ηνωμένες Πολιτείες- σε ολόκληρο τον κόσμο.


Με την παρακολούθηση γίνεται αξιολόγηση των πληροφοριών, εκλαμβάνεται η έκφραση της κοινής γνώμης σε σημαντικά γεγονότα και τα συμπεράσματα ταξινομούνται.

Οι πληροφορίες που συλλέγονται από όλον τον κόσμο, παραμένουν στην γλώσσα –πηγή, και στη συνέχεια συγκρίνονται με αυτές που δημοσιεύονται στα τοπικά μέσα ή υποκλέπτονται από τηλεφωνικές συνδιαλέξεις.

Τα αποτελέσματα της έρευνας διαβιβάζονται καθημερινά στις υψηλότερες αρχές του Λευκού Οίκου και περιλαμβάνονται στην καθημερινή ενημέρωση του αμερικανού προέδρου.

Με τη παρακολούθηση των δραστηριοτήτων στο Διαδίκτυο, ο αμερικανικός οργανισμός έχει τη δυνατότητα να εκτιμήσει το κλίμα που επικρατεί, για παράδειγμα, στο Πακιστάν, μετά τη δολοφονία του Οσάμα Μπιν Λάντεν, μάλιστα είχε προβλέψει, από πέρσι, ότι οι χώρες της Μέσης Ανατολής ήταν έτοιμες να εξεγερθούν. Όπως και έγινε.


Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Στην ουρά για ένα πιάτο φαγητό!

Στην ουρά για ένα πιάτο φαγητό. Η εικόνα που μέχρι πρότινος χαρακτήριζε την Αργεντινή, πλέον χαρακτηρίζει και την Ελλάδα.
Χιλιάδες συνάνθρωποι μας στέκονται στην ουρά καθημερινά προκειμένου να πάρουν ένα πιάτο φαγητό, μία φέτα ψωμί και ένα μπουκάλι νερό. Και ενώ μέχρι πρότινος η πλειοψηφία -αν όχι όλοι- των απόρων ήταν άστεγοι, ναρκομανείς και αλλοδαποί, ανάμεσά τους πλέον συναντά κανείς απλήρωτους υπαλλήλους, συνταξιούχους και άνεργους κάθε ηλικίας.
"Συγκριτικά με πέρυσι, παρατηρείται.....
μια αύξηση της τάξης του 20% στους ανθρώπους που έρχονται στο συσσίτιο καθημερινά. Από τα συσσίτια του Δήμου Αθηναίων και της Εκκλησίας, περνούν καθημερινά περίπου 2500 άτομα", λέει στο ΘΕΜΑ ο πρόεδρος του Κέντρου Υποδοχής και Αλληλεγγύης Αστέγων του Δήμου Αθηναίων κ. Γιώργος Αποστολόπουλος ενώ κάνει τονίζει πως η κατάσταση θα χειροτερέψει τους προσεχείς μήνες.
"Το κράτος πρέπει να δραστηριοποιηθεί άμεσα. Εμείς αυτή τη στιγμή έχουμε ανάγκη από είδος και όχι από χρήματα. Πρέπει επιτέλους οι έχοντες να σκεφτούν και όσους δεν έχουν. Και αν τώρα είναι πολλοί, σε λίγο καιρό θα γίνουν πάρα πολλοί".
protothema.gr


ΠΗΓΗ
http://www.eglimatikotita.gr/2011/11/blog-post_1893.html#more

Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Τα παρατσούκλια κατοίκων από διάφορες ελληνικές πόλεις!

Γνωρίζατε ότι υπάρχουν παρατσούκλια για τους κατοίκους σχεδόν κάθε ελληνικής πόλης; Και δεν εννοούμε απλώς τα ονόματα που βγαίνουν από την πόλη, πχ Αθήνα – Αθηναίοι, αλλά κάποιες ειδικές ονομασίες, οι οποίες έχουν βγει για διάφορους λόγους. Σίγουρα έχετε ακούσει μερικά από τα παρατσούκλια αλλά ας δούμε πως αποκαλούνται οι κάτοικοι διαφορων πόλεων!
  • Κως – Μπόχαλοι
Προέρχεται από την τοπική διάλεκτο στην οποία το μπουκάλι το λένε μποχάλι.


  • Ρόδος – Τσαμπίκοι
Από το γνωστό τοπικό όνομα.


  • Θεσσαλονίκη – Καρντάσια
Καρντάσι είναι ο αδερφός στα τουρκικά. Παλιά επεφτε πολυ δούλεμα από τους Αθηναίους επί του θέματος. Σαλονίκη δε, γνωστή και ως Καρντασούπολη! Οι θεσσαλονικείς είναι επίσης γνωστοί ως μπαγιάτηδες και ως παυλοκαταραμένοι.


  • Έβρος – Γκάτζοι ή Γκάτζολοι
Στο Σουφλί του νομού Έβρου παλαιότερα υπήρχαν πολλά γαϊδούρια, τα οποία τα έλεγαν αλλιώς και γκάτζους. Έτσι οι φαντάροι έβγαλαν κοροϊδευτικά την περιοχή Γκατζολία και έμεινε να φωνάζουν τους κατοίκους Γκάτζολους. Η ιστορική αμαξοστοιχία 604 ΕΒΡΟΣ ΕΞΠΡΕΣ λέγεται και Γκάτζος Εξπρές.


  • Πτολεμαΐδα – Καϊλαριώτες
Αυτό συμβαίνει γιατί η Πτολεμαϊδα λέγεται αλλιώς και Καϊλάρια. Επίσης λέγεται και λασποχώρι γιατί παλιά όταν έβρεχε ήταν ένα χωριό γεμάτο λάσπες.


  • Κοζάνη – Σούρδοι
Λέγονται έτσι διότι προσποιούνταν ότι δεν άκουσαν κάτι – κοινώς ποιούσαν τη νήσσαν – όταν φυσικά δεν τους συνέφερε. Και ενώ οι μεν υπόλοιποι Έλληνες τους δέχτηκαν με αυτήν τους τη νοοτροποία, οι δε Εβραίοι δεν κατάφεραν να στεργιώσουν ούτε στιγμή στην περιοχή. Στα βλάχικα σούρδος σημαίνει κουφός / βλάκας.


  • Κέρκυρα – Παγανέλια ή Φρανκολαντσέρηδες
Ονομάστηκαν έτσι γιατί παγανέλι στην κερκυραϊκή διάλεκτο σημαίνει περιστέρι και η Κέρκυρα (κυρίως οι πλατείες, αλλα γενικά όλη η πόλη της) είναι γεμάτη περιστέρια. Το φρανκολαντσέρηδες είναι άγνωστο από που βγαίνει.


  • Ιωάννινα – Παγουράδες
Αποκαλούνται έτσι, γιατί παλιά λέγανε ότι στη λίμνη στα Γιάννενα καθρεπτιζόταν το φεγγάρι και οι Γιαννιώτες έτρεχαν με τα παγούρια για να μαζέψουν και καλά το μαγικό νερό!


  • Λάρισα – Πλατυποδαράδες ή Πλατύποδες ή Τυρόγαλα
Οι Λαρισαίοι λέγονται έτσι λόγω του κάμπου που είναι επίπεδος και δεν βοηθάει στο σχηματισμό καμάρας στο πόδι. Το τυρόγαλα βγαίνει απ’ το τοπικό προϊόν.


  • Βόλος – Αυστριακοί
Kυκλοφορούν διάφορες εκδοχές:


* Διότι οι Βολιώτες είναι τσιγκούνηδες – σαν τους Αυστριακούς


* Διότι είναι ψυχροί άνθρωποι – σαν τους Αυστριακούς


* Διότι είναι μοχθηροί – επί Τουρκοκρατίας, οι Αυστριακοί είχαν χειρότερη φήμη κι απ’ τους Τούρκους.


* Διότι στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, όταν μπήκε στον Παγασητικό ένα αυστριακό πολεμικό, αν και εχθρικό, οι Βολιώτες το υποδέχθηκαν με μπάντες και αυστριακές σημαίες.


Αυτά τα λένε οι Λαρισαίοι. Οι εξηγήσεις που δίνουν οι ίδιοι οι Βολιώτες είναι:


* Επί Τουρκοκρατίας, η πόλη είχε διάφορα εμπορικά προνόμια, ένα από τα οποία ήταν και η ύπαρξη αυστριακού προξενείου και η δυνατότητα που είχαν οι Βολιώτες να εμπορεύονται υπό αυστριακή προστασία.


* Μετά το 1881, που ο Βόλος ενσωματώθηκε στο ελληνικό κράτος, η νέα διοίκηση φορολόγησε βαριά τη Θεσσαλία. Μπήκε ένας ιδιότυπος νέος κεφαλικός φόρος σε όλους τους <<Έλληνες το γένος>> (κατά κύριο λόγο εμπόρους), κάτι το οποίο οδήγησε στους μαγαζάτορες να βάλουν ξένες, αυστριακές σημαίες στα μαγαζιά τους για να αποφύγουν να φορολογηθούν.


Υπάρχει και η εκδοχή της Φρικηπαίδειας.


* Ο Βόλος είναι μία πόλη στην κεντρική Ελλάδα. Γνωστή αυστριακή αποικία που εξελίχθηκε σε αποικία των ΕΛ, μετά την εκδίωξή τους από την αφιλόξενη προσωρινή τους κατοικία, τη γνωστή υποβαθμισμένη περιοχή της Αθήνας.


  • Άρτα – Νερατζοκώληδες
Λόγω του ότι στην Άρτα έχουν πολλά νεράτζια και μεγάλους κώλους, άρα έχουν κώλους σαν νεράτζια.


  • Πρέβεζα – Σαρδέλες
Διότι λέγεται ότι βάζουν τις σαρδέλες στο κλουβί.


  • Αθήνα – Γκάγκαροι
Γκάγκαρο ήταν το βαρύ ξύλο που ήταν κρεμασμένο με σκοινί πίσω από τις αυλόπορτες, τις οποίες έκλεινε με το βάρος του (gaga στα τούρκικα το ράμφος). Γκάγκαρος λεγόταν επί τουρκοκρατίας ο Αθηναίος της ανώτερης κοινωνικής τάξης, ο οποίος στην πόρτα του είχε γκάγκαρο. Σημαίνει σήμερα ο γνήσιος Αθηναίος.


  • Φλώρινα – Απόγονοι της Γιουργίας
Γιατί η γιούργα ήταν η Γεωργία στα φλωρινιώτικα. Ήταν η μεγαλύτερη πόρνη της Φλώρινας. Απ’ τις μεγαλύτερες βρισιές για τους Φλωρινιώτες!


Πόντος – Ντουντούμια / Τουρκούλια


Άγνωστη προέλευση.


Λέσβος – Γκαζμάδες


Τη Μυτιλήνη τη λένε Γκασμαδία ή Κασμαδία οι φαντάροι που υπηρετούν εκεί, επειδή η στρατιωτική ζωή εκεί έχει πολύ σκάψιμο, σκάβουν ορύγματα. Επίσης, υπάρχει και ο παλιός μύθος που λέει ότι (σύμφωνα με την παράδοση από στόμα σε στόμα των φαντάρων) όταν ήταν να φτιαχτεί το αεροδρόμιο της Μυτιλήνης, όλοι οι κάτοικοι πήγαν να συνδράμουν κρατώντας από έναν κασμά (και κανένας δεν κρατούσε φτυάρι ή σκαπέτι).


  • Σέρρες – Ακανέδες
Λόγω του ότι στη πόλη των Σερρών φτιάχνονται ακανέδες (ένα είδος γλυκού σαν λουκούμι).


  • Πάτρα – Μινάρες
Λίγο υποτιμητική λέξη για τους Πατρινούς που σημαίνει μ..άκας αλλά σε πιο light εκδοχή. Τυπικός χαιρετισμός: “που ‘σαι ρε μιναρα”


  • Ηράκλειο – Σουμπερίτες ή Καστρινούς
Σουμπερίτες, διότι στην κατοχή ο Σούμπερ είχε την έδρα του στο Hράκλειο και Καστρινούς επειδή το Ηράκλειο ονομαζόταν και Κάστρο.


  • Αγρίνιο – Βλάχοι
Έτσι τους αποκαλούν οι Μεσολογγίτες, οι οποίοι θεωρούν τον εαυτό τους πολύ διακεκριμένο.


  • Ναύπλιο – Κωλοπλένηδες
Οι Aργίτες τους αποκαλούν έτσι διότι πλένονταν στις τούρκικες τουαλέτες.


  • Άργος – Πρασάδες
Ως αντίποινα τους έβγαλαν έτσι, διότι έτρωγαν το πράσο με το οποίο χτυπούσαν το γαϊδούρι τους.


  • Καβάλα – Ψαροκασέλες
Έτσι τους αποκαλούν οι Ξανθιώτες.


  • Αρκαδία – Σκορδάς ή Αβγοζύγης
Σκορδάς λόγω των τοπικών προϊόντων και αβγοζύγης γιατί πρώτοι οι Αρκάδες πουλούσαν αυγά βάσει του μεγέθους τους – των αυγών -.


  • Κόρινθος – Λαΐδες
Γιατί Λαΐδα ήταν μια εταίρα της αρχαιότητας από την Κόρινθο.


  • Κρήτη – Πέτσακες ή Σβούρους
Μάλλον από Ρέθυμνο, Ηράκλειο. Ο ορεσίβιος ή χωρικός που κατεβαίνει στην πόλη με ιμπεριαλιστικές διαθέσεις ως προς γυναίκες, μπάρια κλπ. με τα γνωστά αξεσουάρ (4χ4, μαύρο πουκάμισο κλπ κλπ). Τείνει να αντικαταστήσει και στα Χανιά το <<κούργιαλος>>. Σβούροι είναι οι κάγκουρες στην τοπική διάλεκτο.


  • Σαλαμίνα – Μπακαουκες ή Μανάρια
Για το “Μπακαουκας” υπάρχει και το γνωστό ανέκδοτο ότι στη σαλαμίνα επικρατεί… εμφύλιος μεταξύ των Μπακις και των Ουκας.


  • Xαλκίδα – Τρελονερίτες
Απο το φαινόμενο της παλίρροιας. Τα τρελά νερά του Ευρίπου λένε οτι έχουν πειράξει και τα μυάλα των Χαλκιδέων.


  • Τρίκαλα – Κασέρια ή Σακαφλιάδες
Κασέρια λόγω τοπικού τυριού και Σακαφλιάδες λόγω του Σακαφλιά, ο οποίος έζησε την εποχή του Μεσοπολέμου, λίγο μετά την Μικρασιατική Καταστροφή και ήταν ο Δον Ζουάν της εποχής. Ήταν ένας ωραίος άντρας που είχε αναστατώσει την τρικαλινή κοινωνία με τα καμώματά του, ώσπου κάποιοι του στήσανε καρτέρι στα στενά σοκάκια του Βαρουσίου και τον μαχαιρώσανε (εξού και το γνωστό στιχάκι “Στα τρίκαλα στα δυό στενά σκοτώσανε τον Σακαφλιά”). Το σακαφλιάς κατά λέξη σημαίνει ο φίλος της σάρκας.

BONUS
  • Ιεράπετρα-Βορέδες
Η ονομασία τους προέρχεται απο την λέξη "βορέ" που χρησιμοποιούν κατά κόρον σε κάθε συνδιασμό με την κρητική διάλεκτο . Συνώνυμο του μωρέ,βρε κτλ..
π.χ. 'Ντα κάνεις βορέ?
http://www.pineza.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=3318:ta-paratsoyklia-katoikwn-apo-diafores-ellhnikes-poleis&Itemid=208