Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Το κόκκινο μου πουκάμισο.

-Την παλιά εποχή όταν τα πειρατικά καράβια λύμαιναν την θάλασσα o καπετάνιος και το πλήρωμα ενός εμπορικού πλοίου βρίσκονταν σε κίνδυνο από ένα πειρατικό καράβι. Καθώς άρχιζε η μάχη ο καπετάνιος φώναξε στο πλήρωμα του:
- Φέρτε μου το κόκκινο μου πουκάμισο". 
Φέρτε μου το κόκκινο μου πουκάμισο!
Έτσι κι έγινε και αφού το φόρεσε οδήγησε τους άντρες του στην μάχη από την οποία βγήκαν νικήτές. Την επόμενη ημέρα τους πλησίασαν 2 πειρατικά πλοία και λίγο πρίν αρχίσει πάλι η μάχη ο καπετάνιος φώναξε:
- Φέρτε μου το κόκκινο μου πουκάμισο".
Μόλις το φόρεσε μπήκε στην μάχη και τελικά νίκησαν με μεγάλες απώλειες όμως. 'Όταν έπεσε η νύχτα το πλήρωμα ρώτησε τον καπετάνιο γιατί πρίν από κάθε μάχη ζητάει να του φέρουν το κόκκινο πουκάμισο του. Ο καπετάνιος τότε τους είπε ότι το φοράει έτσι ώστε αν πληγωθεί στην μάχη να μην φένεται το αίμα του και έτσι να μην πέσει το ηθικό του πληρώματος. Οι άντρες έμειναν σιωπηλοί και θαύμασαν τον καπετάνιο τους για την γενναιότητα του. Την αυγή 10 πειρατικά πλοία έκαναν αιφνιδιαστική επίθεση περικυκλώνωντας το εμπορικό πλοίο απο κάθε μεριά. Το πλήρωμα έμεινε σιωπηλό και κοίταξε τον καπετάνιο του για την συνηθισμένη διαταγή του.
Αυτός πιο ήρεμος από ποτέ φώναξε :
- Φέρτε μου το καφέ μου παντελόνι!..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου