Σάββατο, 25 Ιουνίου 2011

ΝΟΣΟΚΑΠΗΛΕΙΑ - THE MARKETING OF MADNESS




H Νοσοκαπηλεία είναι μια αρκετά επιτυχημένη στρατηγική που μετατρέπει συνηθισμένες καταστάσεις της ζωής σε καταστάσεις ψυχιατρικού νοσήματος, κάνοντας τον κάθε άνθρωπο να ανησυχεί για την πιο πρόσφατη «ψυχική ασθένεια» και να απαιτεί κάποιο χάπι.

Σύμφωνα με έναν ειδικό του μάρκετινγκ: «Δεν υπάρχει πιο ασαφής κατηγορία ασθένειας απ' αυτή του άγχους και της κατάθλιψης, όπου σπάνια βασίζεται σε μετρήσιμα σωματικά συμπτώματα κι έτσι μπορεί να ερμηνευτεί μόνο ως έννοια που δεν είναι κάτι χειροπιαστό ή αποδείξιμο». Και πιάνει.

Οι ψυχίατροι και οι φαρμακευτικές εταιρείες έχουν δημιουργήσει μια κερδοφόρα γωνιά στην αγορά που προσφέρει πάνω από 150.000 δολάρια κάθε λεπτό. Και τα στελέχη στο χώρο της διαφήμισης ανά τον κόσμο επίσης το γνωρίζουν. Το απόλυτο ντοκιμαντέρ... για τη χορήγηση ψυχοτρόπων φαρμάκων -- αυτή είναι η ιστορία της εταιρικής επικερδούς σχέσης μεταξύ των φαρμακευτικών εταιριών και της ψυχιατρικής η οποία έχει δημιουργήσει κέρδος 80 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την αθέμιτη διοχέτευση των ψυχοτρόπων φαρμάκων σε ένα ανυποψίαστο κοινό.

Αλλά τα φαινόμενα απατούν. Πόσο έγκυρες είναι οι ψυχιατρικές διαγνώσεις και πόσο ασφαλή είναι τα φάρμακά τους;

Εισχωρώντας πιο βαθιά από το επιχειρηματικό «βερνίκι», αυτό το ντοκουμέντο αποκαλύπτει την αλήθεια πίσω από τη γλοιώδη κομπίνα του μάρκετινγκ και την επιστημονική απάτη και ξεσκεπάζει μια επικίνδυνη και συχνά θανατηφόρα καμπάνια πωλήσεων.

ΠΗΓΗhttp://pyrisporos.blogspot.com/

1 σχόλιο:

  1. Τρείς ώρες ντοκιμαντέρ γιά θέματα πού μάς ενδιαφέρουν άμεσα
    είναι δύσκολο νά παρακολουθήσει κάποιος,δυστυχώς,
    γιά αύτό έχει μόνο 320 έπισκέψεις, μόνο!!!
    Ένώ άν ήταν κανένα σίριαλ θά γινόταν χαμός,αύτοί είμαστε.
    Τό συνιστώ άνεπιφύλακτα σέ όσους έχουν χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή